Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Ramen Brothers Haarlem. Meer weten? Ontdek meer
Natalie
22 jun 2026 om 17:51
perfect! was so well made it made me feel better
Kim
21 jun 2026 om 8:50
Grote porties, lekkere soep, maar de noodles net iets te hard naar mijn smaak. Bezorging duurde vrij lang, maar was goed aangegeven hoe lang het duurde. Ik denk dat ik nog wel vaker zal bestellen
Merel
17 jun 2026 om 19:04
Snelle afhaling en het was heerlijk!
Raquel
14 jun 2026 om 19:05
Best Ramen in Haarlem! Very well packed to arrive in perfect condition. Totally recommended
M
2 jun 2026 om 21:17
Takoyaki are sooo delicious!
Mateusz
15 mei 2026 om 17:33
We did not receive the bamboo sprouts in our dish
Stijn
6 mei 2026 om 18:42
Duck ramen quality was poor. Broth was clear instead of milky. No taste to speak off.